מחירי העברה והערכות שווי לצרכי מס

תכנית ה-BEPS שיזם פורום ה-G20 בשיתוף הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי (OECD) נועדה לסייע למדינות למנוע שחיקה של בסיס המס והסטת רווחים למדינות שבהן שיעור המס נמוך במיוחד, כאשר הדבר נעשה ללא קשר לפעילות הכלכלית אמיתית של נישומים באותן מדינות.

תיעוד ודיווח

תחום התיעוד והדיווח של מחירי העברה בעולם הביא למהפכה בכל הקשור לחובת הדיווח, איכות המידע, כמות המידע ושקיפות המידע שעשוי לזרום בין רשויות המס השונות. מהפכה זו באה לידי ביטוי בזרם הולך וגובר של החלטות של רשות המס במדינות שונות המעמיקות את גביית המס, באופן רטרואקטיבי במקרים רבים, בפרט במצבים המוגדרים על ידן כתשלום מס בשיעור שאינו הוגן.

ערך מוסף גבוה

פרומתאוס ייעוץ כלכלי מספקת ללקוחותיה שירותים בעלי ערך מוסף גבוה בתחום המס ובכלל זה הערכות שווי של חברות ושל נכסים בלתי מוחשיים ועבודות מחירי העברה. הפירמה נבחרה על ידי רשות המיסים לייעץ לה בהיבטים כלכליים שונים בתחום מחירי העברה בקשר עם שינוי מבנה עסקי, וכן לספק לה הערכות שווי של נכסים בלתי מוחשיים בתחומים אחרים.

ליווי

אנו מקפידים ללוות את לקוחותינו לכל אורכו של התהליך, ובמידת הצורך, גם בהגנה על העבודה מול רשויות המס. לצוות החברה ניסיון רב בהערכת שווי של קניין רוחני, ולצורך כך, אנו נעזרים במערכות מידע מתקדמות ובמאגרי מידע בתחום הערכות השווי, וכן בתוכנות ייחודיות שפיתחנו לשימוש פנימי של החברה.

השירותים
שאנו מספקים

עברית

English

简体中文

Deutsch

Français

צרו קשר

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם:

למענה מיידי:

דילוג לתוכן